Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Η Τεχνική Έκθεση της "μελέτης" του 1999 & ο Προϋπολογισμός του έργου

Πέρα από το σχέδιο, λοιπόν, η τεχνική έκθεση (ΕΙΚΟΝΕΣ 6 & 7), περιέχει και αυτή -αναλυτικά- τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά του έργου. Όπως είπαμε, ο αριθμός των εργασιών-έργων, είναι "τέσσερα" (4). Στην τεχνική λοιπόν έκθεση, που φαίνεται παρακάτω, στην 1η παράγραφο θα δείτε τα 3 από τα 4, ενώ το 4ο (Ο αντιπροσαμμωτικός μόλος) μνημονεύεται περιέργως...στην 3η παράγραφο και μάλιστα σαν..."προτεινόμενο έργο", λες και θα μπορούσε και να παραληφθεί η κατασκευή του!! Φυσικά κάτι τέτοιο και τυπικά και ουσιαστικά είναι αδύνατο, αφού όταν καταθέτεις μελέτη για έγκριση και χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση είσαι υποχρεωμένος από τους κανονισμούς και τον νόμο να την πραγματοποιείς ΟΛΟΚΛΗΡΗ και όχι μέρος της... Δηλαδή από τη στιγμή που ο αντιπροσαμμωτικός μόλος υπάρχει στα σχέδια, θα γίνει, ό,τι και να γράφει η τεχνική έκθεση. Διαβάστε παρακάτω την Τεχνική Έκθεση (Θυμίζουμε πως πατώντας επάνω στη φωτό αριστερό "κλικ", η σελίδα μεγεθύνεται και διαβάζεται κανονικά):




Παρατηρήσεις σχετικά με την τεχνική Έκθεση και τα...έργα γενικότερα

Παρατήρηση 1η.

Από την 1η κι όλας πρόταση, λοιπόν, γίνεται ξεκάθαρο
(ακόμα και για όσους δυσπιστούσαν με βάση την οριζοντιογραφία) ότι ο νέος μόλος βρίσκεται ΑΚΡΙΒΩΣ στην ίδια θέση και με ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια διεύθυνση με τον σημερινό "μεγάλο μόλο" του 1970, ο οποίος σύμφωνα με την κοινή λογική αλλά ΚΑΙ με το ΓΕΝ είναι παράνομος, λανθασμένα κατασκευασμένος και επικίνδυνος για τη λειτουργία του όρμο και την προστασία του χωριού από την κακοκαιρία.

Κάποιοι ίσως αναρωτηθείτε τι θα πει η φράση "σύμφωνα με την κοινή λογική". Εξηγούμαστε:

Η κοινή λογική λέει
πως ακόμα και το ΓΕΝ να είχε άδικο... ένα σωστά σχεδιασμένο έργο δε θα είχε δημιουργήσει ΠΟΤΕ τόοοοοσα προβλήματα στην περιοχή, και μάλιστα σχεδον μόλις κατασκευάστηκε.
Αντίθετα το συγκεκριμένο, όχι απλώς προξένησε έντονο μπάζωμα λόγω του ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ του και της λανθασμένης διεύθυνσης, αλλά σχεδόν αμέσως μετά την κατασκευή του καταστράφηκε μεγάλο μέρος του όπως επισημαίνουν τοπικές εφημερίδες, αλιείς και το ΓΕΝ...., δημιουργώντας κινδύνους για τα σκάφη και αφήνωντας πρακτικά απροστάτευτο το "παραλιακό κομμάτι του χωριού".

25 χρόνια λοιπόν μετά, οι "άρχοντες" του τόπου οι οποίοι..."οραματίζονται" και..."σχεδιάζουν", εξακολουθούν να επιμένουν στο ίδιο λάθος του 1970, προσπαθώντας μάταια να μπαλώσουν ένα κακοσχεδιασμένο έργο το οποίο πρέπει να μελετηθεί από την αρχή, κάνοντας ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΑΚΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
Αντίθετα, η..."εξουσία" ανέθεσε στους μελετητές να κάνουν "....επέκταση - επισκευή του υπάρχοντος μισοβυθισμένου κυματοθραύστη...", όπως γράφεται χαρακτηριστικά στην Τεχνική Έκθεση.

Και μόνο μετά από αυτό το γεγονός, πρακτικά δεν έχει νόημα να συζητάμε για αυτή τη μελέτη περεταίρω , μιας και είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΑΘΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ. Το έχει δείξει άλλωστε και η ιστορία (1970 - 1976)...

Παρ' όλα αυτά εμείς θα συνεχίσουμε τις παρατηρήσεις πάνω στη συγκεκριμένη δήθεν "μελέτη" για να σας δείξουμε πως η προχειρότητα και η ανευθυνότητα των αρμοδίων δε σταματά μόνο στο βασικό σχεδιασμό...




Παρατήρηση 2η

Στη 2η και 3η , λοιπόν, παράγραφο της Τεχνικής Έκθεσης γράφεται το εξής παράδοξο - περίεργο και όπως θα σας εξηγήσουμε, παραπλανητικό:

  • Ενώ στην 4η σειρά της παραγράφου 2, ο μελετητής παραδέχεται ότι ο "μεγάλος μόλος" των 100μ., που κατασκευάστηκε το 1970, έχει καταστραφεί σε μεγάλο του μέρος (και να μην το παραδεχόταν βέβαια και το αρχικό μήκος (100μ.) και η καταστροφή έχουν πιστοποιηθεί από το ΓΕΝ το 1976),...
  • ενώ είναι φανερό και από το έγγραφο του 1976 των αλιέων, οι οποίοι μιλούν για βράχια που βρίσκονται διάσπαρτα μέσα στον όρμο (Ξαναδιαβάστε το ΕΔΩ), αλλά και από σημερινές φωτογραφίες (Πατήστε ΕΔΩ), ότι το κατεστραμμένο κομμάτι του μόλου, είναι...ολοσχερώς κατεστραμμένο και επομένως απαιτείται ανακατασκευή και όχι..."επισκευή"...
...στην 3η παράγραφο ο μελετητής-συντάκτης της Τεχνικής Έκθεσης της "μελέτης" μιλά για επέκταση του μόλου μόνο κατά...40μ., προκειμένου το συνολικό μήκος του "καινούργιου" μόλου να καταλήξει να είναι 140μ. (=100μ + 40μ), όπως φαίνεται στο σχέδιο-οριζοντιογραφία (παραπάνω)!!!!

Ορίστε και η παράγραφος για όσους δυσκολεύονται να την εντοπίσουν:



Αντίθετα θα έπρεπε να μιλάει για επέκταση 76μ. ("36μ."+ "40μ. με 25 μοίρες κλίση προς νότο") μιας και τουλάχιστον τα 36μ (από τα αρχικά 100μ.) του "μεγάλου μόλου" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ για να..."επισκευαστούν"...!!!!

Σημείωση: Παραβλέπουμε το γεγονός ότι γράφει πως ο μόλος κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1960 (δηλαδή 1960 - 1970). Επειδή και στο κείμενο (Εικόνα 1) των "αλιέων" γράφει "Κατά το 1970 ή 1971......" ας δεχθούμε ότι μπορεί να έγινε και το 1969 (οπότε σωστά γράφει δεκαετία '60 αντί για '70)... Πάντως χούντα όπως και να έχει είχαμε.

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως είτε ηθελημένα, είτε λόγω εκφραστικής επιπολαιότητας
η μελέτη είναι παραπλανητική
ως προς το "μέγεθος" της "αλλαγής" του μόλου και την έκταση των έργων.


Δυστυχώς όμως, όλα δείχνουν ότι αυτή η παραπλανητική παρουσίαση των έργων έγινε ηθελημένα για τους δύο ακόλουθους λόγους.
Το να θεωρηθεί αυτή η κατασκευή επισκευή, και ΟΧΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΟΥ ΜΟΛΟΥ, καθώς και το να θεωρηθεί πως η επέκταση είναι 40μ και όχι 76μ, ευνοεί την τοπική εξουσία σε δύο πολύ βασικούς τομείς:



Α.
Είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ για την τοπική εξουσία να βρει χρήματα (είτε από το κράτος είτε από την Ε.Ε.) για να επισκευάσει ένα δήθεν υπάρχον έργο, αντί να ζητά χρήματα για καινούργιο έργο.

Για να γίνουμε σαφέστεροι, η Ευρωπαϊκή Ένωση και γενικότερα η Πολιτεία πολύ συχνά (σχεδόν συνέχεια) προσφέρει ποικίλα ποσά (επιδοτεί) για να γίνουν συγκεκριμένα έργα που εκείνη έκρινε πως πρέπει να προωθήσει στην επικράτειά της (π.χ. Λιμάνια, Βιολογικοί Καθαρισμοί, Δρόμοι, επισκευές έργων από φυσικές καταστροφές κ.λπ.).

Από αυτές τις επιδοτήσεις, αυτές που δίνονται με μεγαλύτερη ευκολία, δηλαδή με λιγότερα ή πιο επιεική κριτήρια είναι αυτές της "επισκευής υφιστάμενων έργων", με το σκεπτικό ότι αυτά τα λεφτά θα επαναφέρουν την περιοχή στην προτέρα κατάσταση (στην περίπτωσή μας, πριν την...καταστροφή του "μεγάλου μόλου" - 1970) και με το σκεπτικό ότι οι περιοχές είναι πληγείσες και άρα έχουν προτεραιότητα.
Δυστυχώς όμως στην περίπτωσή μας, η προτέρα κατάσταση (1970 - 1976) είναι μία κατάσταση στην οποία δεν πρέπει να βρεθούμε, μιας και ο αρχικός σχεδιασμός του Μόλου ήταν πιστοποιημένα "ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ" και το αποτέλεσμα της κατασκευής του αποδείχθηκε επικίνδυνο και αναποτελεσματικό.

-------------------------------------------------

Αντίθετα οι επιδοτήσεις για δημιουργία ενός ΝΕΟΥ έργου δίνονται με αυστηρότερα κριτήρια. Σε αντίθεση δηλαδή με τις επιδοτήσεις για επισκευές που η ανάγκη επισκευής είναι "φως φανάρι" και πολύ συχνά τα χρήματα δίνονται απευθείας από τον προϋπολογισμό του κράτους, στα ΝΕΑ ΕΡΓΑ, η Ε.Ε. είναι πολύ πιο διστακτική και επιλεκτική στο "πού" θα δώσει τα χρήματά της, προκειμένου να...πιάσουν τόπο (στον τομέα που θέλει η ίδια -Μη μας τα δώσει δηλαδή για ντομάτες και εμείς με αυτά ψωνίσουμε..."μπρόκολα") Για παράδειγμα:

Προκειμένου να δώσει στο Δήμο Δρυμαλίας η Ε.Ε. χρήματα για "Αλιευτικό Καταφύγιο" στον Απόλλωνα, θα πρέπει η πολιτεία (Δήμος, Επαρχείο, Νομαρχεία κ.λπ.) να αποδείξει στην Ευρώπη πως εκεί (στον Απόλλωνα) υπάρχει ήδη έντονη δραστηριότητα Αλιείας, ότι υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες αλιείς - μόνιμοι κάτοικοι, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ άλλο κοντινό καταφύγιο που να εξυπηρετεί τους επαγγελματίες κ.λπ.

Αν δεν το τους το αποδείξει αυτό η πολιτεία, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, και τα χρήματα της επιδότησης θα δοθούν σε κάποια άλλη περιοχή της επικράτειας όπου θα αποδεικνύεται με βάση επίσημα έγγραφα του κράτους, ότι ένα "Αλιευτικό καταφύγιο" θα προσφέρει ανάπτυξη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ στον τομέα της Αλιείας και στους Αλιείς της περιοχής (δηλαδή όχι ανάπτυξη στον τουρισμό - αυτό είτε δεν την ενδιαφέρει την Ε.Ε. ή έχει άλλο πρόγραμμα επιδότησης...).

Δηλαδή η Ευρώπη, θέλει (στο συγκεκριμένο παράδειγμα) να επιδοτήσει την Αλιεία και μόνον αυτή. Όχι τα λιμάνια γενικώς και αορίστως. Για αυτό ΔΕΝ μπορείς (είναι παράνομο) να φτιάξεις ένα "Αλιευτικό Καταφύγιο" που μετά θα το χρησιμοποιείς σαν τουριστική μαρίνα. Εξάλλου οι υποδομές-προδιαγραφές για κάθε ένα από αυτά τα λιμενικά έργα είναι παντελώς διαφορετικές:

Διαφορετικές υποδομές απαιτούνται σε ένα "Αλιευτικό Καταφύγιο"
Διαφορετικές σε ένα λιμάνι φορτοεκφόρτωσης επικίνδυνων αποβλήτων,
σε μία τουριστική μαρίνα,
σε ένα λιμενικό έργο που θα δένουν κρουαζιερόπλοια,
σε ένα λιμενικό έργο που θα δένουν επιβατικά πλοία,
σε ένα λιμενικό έργο που απλώς θα προστατεύει την ακτογραμμή από την κακοκαιρία (που είναι και το κυρίως έργο που έχει ανάγκη ο Απόλλωνας).

Οι αυξημένες απαιτήσεις λοιπόν, της Ε.Ε. όταν πρόκειται για νέα έργα, αναγκάζουν την Πολιτεία να "μπλέκει" σε μεγάλες διαδικασίες, που μοιάζουν (και συχνά είναι) γραφειοκρατικές, να θέλει πολλές βεβαιώσεις, πολλούς εμπλεκόμενους από διαφορετικά Υπουργεία, ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ απαντήσεις και γνωμοδοτήσεις διότι μετά (αν κάτι δεν έχει γίνει όπως πρέπει) θα πρέπει να λογοδοτήσουν στην Ευρώπη, θα πληρώσουν πρόστιμα και τα χρήματα της επιδότησης) και γιατί όχι....;;;;.....μίζες με μεγαλύτερο ρίσκο.

Αντίθετα το να "βαφτίσεις" ένα ΝΕΟ έργο...."επισκευή" είναι λιγότερο κουραστικό και άρα περισσότερο αποδοτικό.

----------------------------------------------------
Αν και λίγο παγαπόντικα όλα αυτά είναι ωραία και..."ελληνικά", και ίσως και να τα ανεχόμασταν παραβαίνοντας τις αρχές μας. Δυστυχώς όμως στην περίπτωση του Απόλλωνα αυτά δεν βοηθούν...

Το να "βαφτίσεις" δηλαδή ένα έργο "επισκευή" έχει και τις θυσίες του:

Θα το φτιάξεις,...
θα το φαρδύνεις λίγο,...
θα το μακρύνεις λίγο,...
θα το ψηλώσεις λίγο,...

αλλά...μέχρι εκεί (όλα λίγο).

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ "Μεγάλο μόλο" ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΘΟΣ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ως προς τα κύματα και
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ "ΒΑΦΤΙΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ" ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΘΕΣΗΣ ή ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ του μόλου...
(Αυτό πάει...ΠΟΛΥ)
δεν μπορείς να το στρίψεις, ή να το πας πιο ανοιχτά...
δεν μπορείς να φτιάξεις ξεχωριστό κυματοθραύστη στα ανοιχτά και ξύλινη μαρίνα εκεί που θες...
τότε αυτομάτως η..."επισκευή" φαίνεται ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ και άρα τα χρήματα πρέπει να δοθούν από αλλού...και αυτό το "αλλού" όπως προείπαμε δεν τα δίνει εύκολα.

Προκειμένου λοιπόν οι...πολιτικάντηδες να "φαίνεται" ότι νοιάζονται για τον τόπο...και ότι κάνουν κάτι, προτιμούν να κάνουν κάτι εύκολο και άχρηστο, που όχι μόνο δεν είναι αυτό που χρειάζεται ο τόπος (και ο μόλος) αλλά είναι αυτό που θα χειροτερέψει τα πράγματα (αφού τα προβλήματα του παρελθόντος θα διογκωθούν).


Αυτή η διαδικασία της "βάφτισης" φυσικά δεν είναι...τακτική μόνο των πολιτικάντηδων της Νάξου. Ένα από τα πιο σύγχρονα και τρανά παραδείγματα τέτοιας παράλογης παρανομίας είναι το μεγάλο εμπορικό κέντρο "The Mall".
  • Έχει χαρακτηριστεί το μεγαλύτερο αυθαίρετο (πολεοδομικά) της Ευρώπης !!!!!
  • Κατέστρεψε τις τοπικές αγορές πολλών περιοχών (Ν.Ιωνία, Μαρούσι κ.λπ.) χωρις να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές.
  • Εξαθλίωσε τα ωράρια εργασίας.
Παρ' όλα αυτά, κατάφερε και χτίστηκε γιατί η πολιτεία (Υπουργεία κ.λ.π.) το "βάφτισαν" "Ολυμπιακό Έργο". Αυτή είναι η Ελλαδάρα μας... Αν θέλετε ψάξτε στο Internet για τη συγκεκριμένη υπόθεση (π.χ. Πατήστε ΕΔΩ - facethemall) και θα δείτε ότι και το δικό μας "λιμάνι" δε διαφέρει σε διαδικασίες πολύ από κάτι τέτοιες "παγαποντιές"....
------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------



Β. Η βασικότερη όμως ωφέλεια της πολιτικής εξουσίας είναι ότι με το να ισχυρίζεται ψευδώς (μέσω της μελέτης) ότι η επέκταση είναι μόνο 40μ., ότι δηλαδή ο μόλος που όλοι βλέπουμε σήμερα είναι 100μ. αντί για 64μ., βοηθάται στο να πείσει πολύ πιο εύκολα την τοπική κοινωνία (και όχι μόνο) να δεχθεί τη ΜΕΓΑΛΗ εις βάρος της ΑΛΛΑΓΗ...αδιαμαρτύρητα.

Πολύ πιο εύκολα λες στον κόσμο ότι: ''ο μόλος που θα φτιαχτεί, θα μακρύνει λιγότερο και από το μισό αυτού που βλέπεις'' (αφού 40μ είναι λιγότερα του 100: 2=50μ),

Αντίθετα ο κόσμος θα "τρομάξει" και ίσως αντιδράσει όταν του πεις ότι ''ο μόλος που θα φτιαχτεί θα είναι σχεδόν 2,5 φορές αυτό που βλέπεις τώρα'' (αφού 2,2 x 63,7=140μ)!!!!!''. Με την παραπλανητική Τεχνική Έκθεση λοιπόν (που μιλά για επέκταση μόνο 40μ.),
αποφεύγεις πολύ έυκολα - και...έξυπνα- να του πεις την αλήθεια.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με βάση λοιπόν τους δύο παραπάνω λόγους, πιστεύουμε πως έγινε κατανοητό, πως αυτή η παραπλανητική διαστρεύλωση της πραγματικότητας σχετικά με το σημερινό μήκος του "μεγάλου μόλου" και της "επέκτασης - επισκευής" δεν είναι καθόλου τυχαία και αθώα...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kατά τα άλλα βέβαια, η Τεχνική έκθεση -αν προσέξετε- δεν ντρέπεται ώστε να κρύψει τις υπόλοιπες διαστάσεις του τερατουργήματος που ήθελαν να φτιάξουν από τότε....(ίσως απλώς και να μη μπορούσε να σκαρφιστεί κάποιο τρόπο για να το κάνει):

  • Πέρα δηλαδή από τη λανθασμένη διεύθυνση του μόλου,
  • πέρα από το ότι δεν είχαν σκοπό να κάνουν ούτε τότε κάτι ουσιαστικό για το χείμαρρο που εκβάλει μέσα στον κόλπο (ω, ναι θα μιλήσουμε και για αυτό αργότερα) και
  • πέρα από τεράστιο μήκος του....

Το ύψος του μόλου γράφει ότι θα έιναι 4μ. πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας !!! Για να καταλάβετε πόσο ψηλό θα είναι σκεφτείτε απλά:

- Καταρχάς αν δεχθούμε ότι όντως ο υπάρχων μεγάλος μόλος στο ψηλότερό του σημείο είναι 2μ. πάνω από τη θάλασσα όπως γράφει μέσα η Τεχνική Έκθεση, ο νέος μόλος θα είχε 2πλάσιο ύψος από τον σημερινό λεγόμενο "Μεγάλο Μόλο".

- Αν σκεφτούμε διαφορετικά, αρκεί να σκεφτούμε ότι το ύψος του..."Νέου μόλου" θα ήταν αρκετά ψηλότερο και από μία ισόγεια μονοκατοικία η οποία έχει ύψος περίπου 3μ.!!!!!!



Παρατήρηση 3η


3. Τέλος αξιοπρόσεκτο είναι ότι η τελευταία παράγραφος της 2ης σελίδας της Τεχνικής Έκθεσης έχει γραφτεί από άλλον άνθρωπο αφού ο γραφικός χαρακτήρας είναι φανερό ότι διαφέρει, ενώ αυτοί που έχουν δει το αυθεντικό έγγραφο, λένε ότι ήταν γραμμένη και με τελείως άλλο χρώμα στυλό!!!!

Δείτε το με τα μάτια σας!!

Ε, συγγνώμη αλλά ακόμα και την εργασία μου στο σχολείο αν την είχα προχειρογράψει σε τέτοιο βαθμό όπως αυτή την Τεχνική Έκθεση, πριν τη δώσω στο δάσκαλο, θα την καθαρόγραφα με ΕΝΑ μόνο στυλό και σε μια καινούργια κόλλα αναφοράς....

Σκεφτείτε ότι αυτό κατατέθηκε επίσημα σε δημόσιες υπηρεσίες για έγκριση...

Σκεφτείτε ότι για αυτή την Τεχνική Έκθεση και γενικότερα την υποτιθέμενη μελέτη με αυτά τα κενά και τα οξύμωρα, καυχιόταν ο ίδιος ο Πρόεδρος του Συλλόγου Απολλωνιατών και σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος της τοπικής κοινωνίας της Νάξου....

(βλ. Περίληψη)

Ακόμα και στα βιβλία των γάμων που περνά ο καθένας και γράφει...ευχές, χρησιμοποιούν το ίδιο στυλό βρε αδερφέ...

Ουδέν παραπάνω σχόλιο....





---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------



Έτσι για την ιστορία και γιατί θα μας χρειαστεί και παρακάτω σας παραθέτω και τα υπόλοιπα συνημμένα που κατατέθηκαν μαζί με το σχέδιο και την Τεχνική Έκθεση:

1. Ο αναλυτικός προυπολογισμός (ΕΙΚΟΝΑ 8):
Δεν αναφέρεται στην αίτηση (ΕΙΚΟΝΑ 4) γιατί συμπεριλαμβανόταν στην Τεχνική Έκθεση ως 3η σελίδα.

Το τελικό σύνολο, όπως βλέπετε είναι:

360.000.000 + 46.800.000 = 406.800.000 δρχ

Καλό είναι αυτό το ποσό να το θυμάστε γιατί θα μας χρειαστεί στην επόμενη μελέτη...

Προσέξτε πάλι κάτι φαινομενικά ασήμαντο αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρον:

Ο τίτλος του έργου....άλλαξε!!!

Από "Λιμάνι Απόλλωνα Νάξου" που είχε γραφτεί (βλ. Εικόνες 4 έως και 7) ξαναβαφτίστηκε σε "Αλιευτικό Καταφύγιο στο Λιμάνι Απόλλωνα Νάξου". Δηλαδή θέλουν να μας πούνε ότι είχαμε λιμάνι στον Απόλλωνα και τώρα θα γινόταν και Αλιευτικό Καταφύγιο ;;;;;;

Είναι φανερό ότι η φράση "Αλιευτικό Καταφύγιο στο" προστέθηκε εκ των υστέρων. Διαφορετικά χωρούσε να γραφτεί στην ίδια σειρά με τον υπόλοιπο τίτλο. Το σκέφτηκαν όμως αργά και αφού είχαν βάλει τη λέξη "Έργο:" μπροστά από τη φράση "Λιμάνι Απόλλωνα Νάξου"....

Ο λόγος προφανώς είναι ο ίδιος με αυτόν που αναφέραμε παραπάνω:
Με μια τέτοια ονομασία γινόταν πιο εύκολη η παράνομη απόσπαση κονδυλίων.

ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΓΑΠΟΝΤΙΕΣ..."ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ" (κάτι που εδώ όπως είπαμε δεν ίσχύει), ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΤΟΝ ΟΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ.

Μία τέτοια επιπόλαια αντιμετώπιση ενός τόσο μεγάλου, μακροχρόνιου και σοβαρού έργου, είναι αναπόφευκτο να προκαλέσει
σχεδιαστικά λάθη, που δυστυχώς δε διορθώνονται κομπογιαννίτικα, απλώς με το να προσθέτουν 3 λεξούλες πάνω από αυτά που είχαν γράψει αρχικά...
Αυτό είναι που πρέπει να καταλάβουν όσοι πιστεύουν ότι το δημόσιο δουλεύει με συνέπεια και φιλότιμο:

Αν είχαν φιλότιμο οι αρμόδιοι, θα ήταν πιο υπεύθυνοι, πιο προνοητικοί, περισσότερο προσεκτικοί και δε θα έκαναν μετά αυτές τις αλχημείες σε συνεργασία με "νοικιασμένους" μελετητές για να μπαλώσουν τις βλακείες τους. Για αυτό είναι επικίνδυνοι.

Σας τονίζω εδώ ότι για αυτές τς αποφάσεις δε φταίνε τόσο οι μελετητές. Οι πολιτικοί είναι αυτοί που πιέζουν για βιαστικές μελέτες και που ενώ έχουν πλήρη άγνοια του αντικειμένου θέλουν να έχουν και τη γενική επιστασία της διαδικασίας....





2. Τέλος σας παραθέτουμε και το λεγόμενο απόσπασμα χάρτη ΓΥΣ (ΕΙΚΟΝΑ 9)...

Ο χάρτης πιστεύουμε πως δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Απλώς τον βάλαμε για να είμαστε πλήρης.












Στη συνέχεια θα παραθέσουμε τις απαντήσεις τριών από τις 4 υπηρεσίες στις οποίες κατατέθηκε η παραπάνω δήθεν-μελέτη.

Θα προσπαθήσουμε μάλιστα να βρούμε και της 4ης υπηρεσίας την απάντηση (ΝΕΧΩΠ) αν και μέχρι τώρα
δεν τα έχουμε καταφέρει.